پیام تبریک پایگاه بسیج شهید صفاریان سازمان ملی استاندارد ایران به مبارزان گروه های مقاومت فلسطین

پایگاه بسیج شهید صفاریان سازمان ملی استاندارد ایران با ارسال پیامی به مبارزان گروه‌های مقاومت فلسطین در پی حمله «طوفان الاقصی»، ضمن حمایت از این اقدام پیروزی آنان، در این نبرد را تبریک گفت.

بِسمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحمَنِ ٱلرَّحِیمِ

« نَصْرٌ مِنَ اللَّهِ وَفَتْحٌ قَرِیبٌ وَبَشِّرِ الْمُؤْمِنِینَ» 

ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای مد ظله العالی: «امروز جوانان و نهضت فلسطینی از همیشه آماده تر و سر حال تر هستند» و « رژیم غاصب رفتنی است».

ملت قهرمان و مقاوم فلسطین بار دیگر حماسه ای جاوید آفرید و با ابتکاری عظیم و بهره‌مندی از نصرت الهی، مسیر و تاریخ منطقه را وارد مرحله سرنوشت ساز و جدیدی نمود.

پیروزی ظفرمندانه‌ رزمندگان جبهه‌ مقاومت و مبارزان غیور فلسطینی بر رژیم اشغالگر و غاصب صهیونیستی در عملیات «طوفان الاقصی»، برگی زرّین و مقطعی درخشان در تاریخ معاصر مقاومت و مبارزه‌ مستضعفان، مسلمانان و آزادگان با استکبار جهانی است؛ که با توکّل بر خداوند متعال و اتّکاء به امّت مقاوم اسلامی، جوانان مؤمن و مجاهد فلسطین و پشتیبانی ملّت‌های آزاده‌ جهان به دست آمد. 

قدرت‌ نمایی ستودنی رزمندگان مقاومت اسلامی فلسطین، ضربات مرگباری بر پیکره فرتوت صهیونیست‌ها وارد ساخت و غافلگیری رژیم کودک‌کش در برابر «طوفان الاقصی» سبب زمین‌گیر شدن آنها در شهرهای تل‌آویو، اشدود و سدیروت و شهرک‌های صهیونیست نشین در فلسطین اشغالی شد.

ملّت غیور فلسطین و رزمندگان محور مقاومت بیش از گذشته در مقابل این غاصبان تروریست، عزم خود را برای پیروزی نهایی جزم نموده‌اند و این همان ثمره‌ شیرین مقاومت و ایستادگی در برابر ظالمان و مستکبران جهان است.

رژیم جنایتکار صهیونیست و حامیان او در هجوم بی‌رحمانه‌ اخیر خود به مردم مظلوم نوار غزّه، ترور مبارزان فلسطینی و «هتک حرمت مسجدالاقصی»، هرگز تصوّر نمی‌کردند که با چنین انتقام طوفانی از جانب مجاهدان فلسطینی روبرو گردند.

امروز جبهه‌ مقاومت تمام سرزمین‌های اشغالی را در تیررس خود قرار داده و نوید پیروزی نهایی بر رژیم سفاک صهیونیستی را به رُخ جهان کشیده است.

ما بسیجیان پایگاه شهید صفاریان سازمان ملی استاندارد ایران، فتح بزرگ و پرحلاوت ملّت مقاوم فلسطین و رزمندگان شجاع محور مقاومت در عملیات «طوفان الاقصی» علیه رژیم سفّاک صهیونیست را به پیشگاه نورانی و مقدّس حضرت ولی‌عصر ارواحنافداه و به محضر شریف ولیّ امر مسلمین، رهبر معظّم و حکیم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای مدظله‌العالی، رهبران و گروه‌های مبارز و ملّت مظلوم و مقاوم فلسطین، رزمندگان جبهه‌ی مقاومت، امّت اسلامی و ملّت شریف ایران اسلامی تبریک عرض نموده و بر مجاهدان فلسطینی و ارواح طیّبه‌ شهدای مقاومت و به ویژه روح پرفتوح سردار مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی رضوان الله علیه سلام و درود می‌فرستیم و از درگاه الهی، پیروزی نهایی ملّت مسلمان فلسطین بر اشغالگران قدس شریف و آزادی مسجدالاقصی را مسئلت می‌نماییم. 

وَمَا ٱلنَّصرُ إِلَّا مِن عِندِ ٱللَّهِ ٱلعَزِیزِ ٱلحَکِیم

رسانه جدید

۱۷ مهر ۱۴۰۲ ۰۷:۵۹
روابط عمومی پژوهشگاه استاندارد |
تعداد بازدید : ۲۶۸