استقبال چشمگیر واحدهای تولیدی و خدماتی از هجدهمین دوره جایزه ملی کیفیت ایران

استقبال واحدهای تولیدی و خدماتی از هجدهمین دوره جایزه ملی کیفیت ایران چشمگیر بوده است. هجدهمین دوره جایزه ملی کیفیت ایران که به طور رسمی از 25 بهمن ماه 1402 آغاز گردید، از همان روزهای ابتدایی شاهد استقبال واحدهای تولیدی و خدماتی جهت حضور در مهمترین رویداد کیفیت کشور بوده است. ثبت نام در جایزه به دلیل درخواست های متعدد واحدهای متقاضی تمدید گردید و در نهایت در تاریخ 7 اردیبهشت ماه 1403 به پایان رسید و در مجموع 968 واحد تولیدی و خدماتی در هجدهمین دوره جایزه ملی کیفیت ایران ثبت نام کردند.

این  استقبال در جوایز سرآمدی سطح کشور بی سابقه بوده است و حضور این تعداد واحد متقاضی در دومین دوره برگزاری جایزه ملی کیفیت کشور با مرجعیت سازمان ملی استاندارد ایران و پژوهشگاه استاندارد نشان از اعتماد واحدهای تولیدی و خدماتی به سازمان ملی استاندارد ایران و اهتمام و همراهی ایشان در راستای تحقق برنامه های تحولی دولت سیزدهم می باشد.

 شایان ذکر است برگزاری هجدهمین دوره جایزه ملی کیفیت ایران به عنوان دومین دوره جایزه مبتنی بر مدل کیفیت جهان اسلام، در دستور کار پژوهشگاه استاندارد قرار گرفته است و واحدهای متقاضی در مرحله تکمیل اظهارنامه جهت ارائه به دبیرخانه جایزه، قرار دارند.

رسانه جدید

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۲:۲۷
روابط عمومی پژوهشگاه استاندارد |
تعداد بازدید : ۱۴۰