برگزاری مانور حریق آتش نشانی در پژوهشگاه استاندارد

به منظور بالا بردن توان عملیاتی کارکنان هنگام بروز حریق و حوادث احتمالی در پژوهشگاه و احصا نقاط قوت و ضعف در شرایط مواجهه با بحران و آتش سوزی و افزایش مشارکت بخش های مختلف در امر اطفاء حریق در زمان وقوع حوادث و کمک به مصدومین احتمالی، مانور حریق با هماهنگی مدیریت ارزیابی ریسک و نمایندگان HSE و همکاری و مشارکت سازمان آتش نشانی کرج، مرکز اورژانس کرج و پژوهشگاه استاندارد در هفته آتش نشان و در تاریخ 10 مهرماه 1403 برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه استاندارد، مانور در ساعت 10 صبح با ایجاد حریق مصنوعی در زیر زمین پژوهشکده شیمی و پتروشیمی آغاز شد. پس از، بصدا در آمدن آژیر خطر سیستم اعلام حریق، با  آتش نشانی و اورژانس تماس حاصل شد. بلافاصله ماموران خدوم آتش نشانی و مرکز اورژانس کرج در محل حاضر شدند. سپس  همزمان با تخلیه و خروج کارکنان توسط همکاران تیم تخلیه و تجسس تعیین شده از درهای خروج اضطراری، خروج مصدومین توسط نیروهای اورژانس و اطفا آتش و تخلیه دود از ساختمان توسط نیروهای آتش نشان انجام شد.

پس از انتقال کارکنان به محل تجمع ایمن و پاکسازی محل توسط آتش نشانان کارکنان به محل کار خود بازگشتند.

در ادامه جلسه ای با حضور ریاست محترم پژوهشگاه  جهت تقدیر و تشکر از زحمات کلیه افراد دست اندر کار بویژه نیروهای خدوم آتش نشانی و اورژانس  و ارزیابی نقاط مثبت و قابل بهبود مانور برگزار شده در سالن اجتماعات پژوهشکده برگزار گردید. 
۱۰ مهر ۱۴۰۳ ۱۵:۵۲
روابط عمومی پژوهشگاه استاندارد |
تعداد بازدید : ۲۳۵
Loading