دومین دوره مسابقه مبلمان صادراتی ایران (IFEC) آغاز شد.

رئیس پژوهشکده برق، مکانیک و ساختمان پژوهشگاه استاندارد با تاکید بر نقش مسابقات کیفیت در ارتقای کیفی محصولات تولیدی، افزایش قدرت رقابت تولیدات داخلی در بازارهای بین‌المللی و رقابت با محصولات وارداتی، ضمن تقدیر از اهتمام و همکاری موثر 'اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان مبلمان ایران' در برگزاری نخستین دوره مسابقات، از آغاز دومین دوره مسابقه مبلمان صادراتی ایران (IFEC) خبر داد. وی همچنین افزود؛ با توجه به استقبال خوب شرکت‌های تولیدکننده مبلمان از ارزیابی‌های فنی صورت گرفته و تاکید اتحادیه تخصصی مبلمان بر موضوع کیفیت و استاندارد محصول، تصمیم گرفته‌شد تا زمینه برگزاری دور دوم این مسابقه ملی فراهم گردد.
ارزیابی کیفی محصولات شرکت‌های مشارکت‌کننده در این مسابقه با استفاده از توان و تجهیزات آزمایشگاه‌های سازمان ملی استاندارد یکی از بخش‌های مهم مسابقه مبلمان صادراتی ایران محسوب می‌شود که نتایج آزمون‌ها و ارزیابی‌ها، اطلاعات ارزشمندی برای ارتقاء کیفیت محصول در اختیار صاحبان و مدیران شرکت‌ها قرار می‌دهد. دومین دوره مسابقه مبلمان صادراتی ایران (IFEC) در بخش مبلمان خانگی، همزمان با برگزاری بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی مبلمان منزل آغاز شده و تا زمان برگزاری هفتمین نمایشگاه بین‌المللی مبلمان اداری در دی ماه سال جاری ادامه خواهد‌ داشت.
از کلیه تولید‌کنندگان محترم دعوت می‌گردد جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به سایت مسابقه به آدرس www.furncomp.ir و یا کانال تلگرام مسابقه furncomp@ مراجعه فرمایند.
دومین دوره مسابقه مبلمان صادراتی ایران (IFEC)
۱۱ مهر ۱۳۹۶ ۰۸:۰۹
DEC0FF15-B40A-4F34-9264-A80100C02CD1 |
تعداد بازدید : ۵۹۵