برگزاری جشنواره پژوهش سال 98 در پژوهشگاه استاندارد از دید رسانه ها

 

 

خبرگزاری ایسنا البرز

سرپرست پژوهشگاه استاندارد از تدوین 33 هزار و 500 استاندارد ملی خبرداد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، فرزانه انصار، سرپرست پژوهشگاه استاندارد، در هشتمین جشنواره پژوهش و فناوری پژوهشگاه استاندارد، که صبح امروز در سالن همایش سازمان استاندارد مستقر در البرز برگزار شد، گفت: نگاه ما به موضوع استاندارد باید با تحول در بحث استاندارد سازی باشد.

برگزاری هشتمین جشنواره پژوهش و فناوری پژوهشگاه استاندارد در البرز/تدوین 33 هزارو 500 استاندار ملی

استانداردهای ایزو 9000 و سایر موارد استاندارد‌های مدیریتی را در کشور نیاز داریم.  وی با بیان اینکه نو آوری مهم یعنی ایده ناشی از خلاقیت را اجرایی کنیم، افزود: باید راه حل ها را بررسی کنیم و کیفیت ها را افزایش دهیم، استاندارد سازی در بحث توسعه پایدار باید مدنظر قرار گیرد.  سرپرست پژوهشگاه استاندارد افزود: بالغ بر 33 هزارو 500 استاندار ملی تدوین شده است. سوال اینجاست چه تعدادی از این استانداردها نقش در توسعه ملی دارد.

انصاری گفت: موضوع استاندارد در ارائه خدمات صاحبان صنایع یکی از عوامل مهم و تأثیرگذار است.  وی افزود: رتبه علمی ایران در سال 2019 رتبه جهانی 19 را کسب کرده، اما باید دید کدام یک از پژوهش‌ها در راستای رفع نیاز کشور بوده است؛  به نظر می رسد مقالات در راستای افزایش کیفیت بوده اند.

انصاری با بیان اینکه باید شناسایی مسیر موفقیت و تولید کالای با کیفیت را بیابیم، گفت: موظف هستیم تدوین استاندارد ملی را به عنوان یک مسئولیت اجرایی کنیم؛ در بررسی مفاهیم محور پژوهش نهایتا به این خواهیم رسید که یک کالا را چگونه با بهترین کیفیت به جامعه ارائه کنیم.  سرپرست پژوهشگاه استاندارد افزود: هرگز از مواضع و ارتقاء کیفیت خود کوتاه نخواهیم آمد.

 

 

خبرگزاری برنا

سرپرست پژوهشگاه استاندارد ایران در سال 2019 رتبه علمی 19 را در جهان کسب کرده است

 

سرپرست پژوهشگاه استاندارد گفت: ایران در سال 2019 رتبه علمی 19 را در جهان کسب کرده، اما باید دید کدام یک از پژوهش‌ها در راستای رفع نیاز کشور بوده است؛ به نظر می رسد مقالات در راستای افزایش کیفیت بوده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز؛ فرزانه انصاری، در هشتمین جشنواره پژوهش و فناوری پژوهشگاه استاندارد، که ظهر امروز در سالن همایش سازمان استاندارد مستقر در البرز برگزار شد، اظهار کرد: نگاه ما به موضوع استاندارد باید با تحول در بحث استاندارد سازی باشد.

وی با اشاره به اینکه کشور نیازمند استانداردهای ایزو 9000 و سایر موارد استاندارد‌های مدیریتی است، بیان داشت: ما باید ایده ناشی از خلاقیت را اجرایی کنیم و کیفیت ها را افزایش دهیم، زیرا در بحث توسعه پایدار باید استاندارد سازی مدنظر قرار گیرد.

انصاری همچنین تصریح کرد: بالغ بر 33 هزار و 500 استاندارد ملی تدوین شده است اما باید برررسی شود چه تعدادی از این استانداردها نقش در توسعه ملی دارد.

وی با تأکید بر این که باید تدوین استاندارد ملی را به عنوان یک مسئولیت، اجرایی کنیم، گفت: در بررسی مفاهیم محور پژوهش، نهایتاً به این خواهیم رسید که یک کالا را چگونه با بهترین کیفیت به جامعه ارائه کنیم و هرگز از مواضع و ارتقاء کیفیت خود کوتاه نخواهیم آمد.

 

خبرگزاری فارس

 

برگزاری هشتمین جشنواره پژوهش و فناوری پژوهشگاه استاندارد در البرز/تدوین 33 هزارو 500 استاندار ملی

سرپرست پژوهشگاه استاندارد کشور از تدوین 33 هزار و 500 استاندارد ملی خبرداد.گزارش خبرگزاری فارس از کرج، فرزانه انصار، سرپرست پژوهشگاه استاندارد، در هشتمین جشنواره پژوهش و فناوری پژوهشگاه استاندارد، که صبح امروز در سالن همایش سازمان استاندارد مستقر در البرز برگزار شد، گفت: نگاه ما به موضوع استاندارد باید با تحول در بحث استاندارد سازی باشد. استانداردهای ایزو 9000 و سایر موارد استاندارد‌های مدیریتی را در کشور نیاز داریم.

وی با بیان اینکه نو آوری مهم یعنی ایده ناشی از خلاقیت را اجرایی کنیم، افزود: باید راه حل ها را بررسی کنیم و کیفیت ها را افزایش دهیم، استاندارد سازی در بحث توسعه پایدار باید مدنظر قرار گیرد.

سرپرست پژوهشگاه استاندارد افزود: بالغ بر 33 هزارو 500 استاندار ملی تدوین شده است اما باید برررسی شود چه تعدادی از این استانداردها نقش در توسعه ملی دارد.

وی اظهار داشت: رتبه علمی ایران در سال 2019 رتبه جهانی 19 را کسب کرده، اما باید دید کدام یک از پژوهش‌ها در راستای رفع نیاز کشور بوده است؛  به نظر می رسد مقالات در راستای افزایش کیفیت بوده اند.

انصاری با بیان اینکه باید شناسایی مسیر موفقیت و تولید کالای با کیفیت را بیابیم، گفت: موظف هستیم تدوین استاندارد ملی را به عنوان یک مسئولیت اجرایی کنیم؛ در بررسی مفاهیم محور پژوهش نهایتا به این خواهیم رسید که یک کالا را چگونه با بهترین کیفیت به جامعه ارائه کنیم و هرگز از مواضع و ارتقاء کیفیت خود کوتاه نخواهیم آمد.

 

خبرگزاری ایسنا

سرپرست پژوهشگاه استاندارد

باید تدوین استاندارد ملی را به عنوان یک مسئولیت دنبال کنیم

انصاری سرپرست پژوهشگاه استاندارد گفت: رتبه علمی ایران در سال۲۰۱۹؛ ۱۹ ‌بوده، اما باید دید کدام یک از این پژوهش‌ها در راستای رفع نیاز کشور بوده است.

‌به گزارش ایسنا، فرزانه انصاری در هشتمین جشنواره پژوهش و فناوری پژوهشگاه استاندارد، که صبح امروز در سالن همایش سازمان استاندارد مستقر در البرز برگزار شد، گفت: نگاه ما به موضوع استاندارد باید متحول شود چون ما استانداردهای ایزو 9000 و سایر موارد استانداردهای مدیریتی را در کشور نیاز داریم.

انصاری با بیان اینکه نو آوری یعنی ایده ناشی از خلاقیت را اجرایی کنیم، افزود: باید با نوآوری و خلاقیت در مسیر ارتقای کیفیت کالای ایرانی گام برداریم.

این مسئول توضیح داد: استاندارد سازی باید به عنوان یکی از مهمترین شاخص های دستیابی به توسعه پایدار؛ بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد.

سرپرست پژوهشگاه استاندارد افزود: بالغ بر 33 هزارو 500 استاندار ملی تدوین شده است. سوال اینجاست چه تعدادی از این استانداردها در توسعه ملی نقش داشته است؟

‌انصاری با اشاره به اینکه باید در مسیر تولید کالای با کیفیت گام برداریم، اظهار کرد: باید تدوین استاندارد ملی را به عنوان یک مسئولیت دنبال کنیم تا از آن طریق به تولید کالاهای با کیفیت دست یابیم.

سرپرست پژوهشگاه استاندارد افزود: هرگز از مواضع خود برای ارتقاء کیفیت کالاها و محصولات ایرانی کوتاه نخواهیم آمد.

 

 

 

 

۲۷ آذر ۱۳۹۸ ۱۵:۲۷
تعداد بازدید : ۷۲۵