برگزاری بیش از 31000 نفر ساعت دوره آموزشی در سال 1399 در پژوهشگاه استاندارد محقق شد

دفتر آموزش پژوهشگاه در سال 1399 با هدف ترویج استاندارد و توسعه آموزش های فنی و تخصصی، بالغ بر 31000 نفرساعت دوره آموزشی شامل دوره های برون سازمانی و درون سازمانی را به شرح جدول ذیل برگزار نموده است.
فرزانه انصاری، رئیس پژوهشگاه استاندارد با اعلام این خبر گفت: دوره های آموزشی فوق برای مخاطبین مختلف اعم از ارگانها و سازمانهای دولتی، شرکت های غیردولتی، صنایع بزرگ، متوسط و کوچک، مدیران کنترل کیفیت، کارشناسان آزمایشگاههای همکار و مدیران، اعضای هیأت علمی و غیرهیأت علمی پژوهشگاه برگزار گردیده است.
فرزانه انصاری افزود: از مجموع 161 دوره برگزار شده در سال جاری، بخش اعظم دوره ها را دوره های برون سازمانی (بیش از 25000 نفرساعت) تشکیل داده است و بیشترین تقاضا از دوره های برگزار شده درحوزه استاندارد 17025، نمونه برداری، بازرسی کالا و حوزه اندازه شناسی می باشد.
وی با بیان محدودیت های اجتماعی بواسطه شیوع ویروس کرونا اشاره نمود: دفتر آموزش بنا به تقاضای روز افزون شرکت کنندگان دوره های آموزشی و رعایت شرایط فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی به آموزش های غیر حضوری و آنلاین روی آورد. همچنین به منظور ارتقای کیفیت برگزاری دوره ها، از پلتفرم های مختلف آموزشی بهره برداری نموده است.
ایشان در پایان افزود: در سال آتی علاوه بر تداوم دوره های غیرحضوری و آنلاین، تولید محتوای بسته های آموزشی آفلاین نیز از جمله اقدامات پیش روی این دفتر خواهد بود. با توجه به اینکه که بسیاری از شرکت کنندگان دوره ها در آزمایشگاه های همکار و شرکت های بازرسی مشغول به کار می باشند لذا تمهیداتی انجام شده است که این افراد در ساعات آزاد و اوقات استراحت خود نیز بتوانند آموزش های لازم را کسب نمایند.
 
۱۶ اسفند ۱۳۹۹ ۱۲:۱۹
تعداد بازدید : ۴۵۸